יום ראשון, 12 בדצמבר 2021

כיסוי לאייפד 10.2 תל אביב

 אייפד 10.2 רכשתם אייפד 10.2? מחפשים כיסוי לאייפד 10.2 ? בתל אביב כנסו לאתר ״פון קאבר״ phonecover.co.il 

נכון, הוא יפה תואר, מהיר, חזק ואטרקטיבי וכשאתם חושבים על זה, הדבר האחרון שבא לכם לעשות הוא להסתיר אותו. להפך, האייפד 10.2 החדש הוא סיבה לגאווה וסיבה לגאווה לא מסתירים. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר על מוצר שבמקביל לתכונות החזקות שלו, מחזיק גם במספר תכונות שהופכות אותו לרגיש ולשברירי. אז אם התחדשתם באייפד החדש, מגיע לכם מזל טוב גדול וכדי להמשיך ולשמור על המזל הטוב, אנחנו ממליצים לכם להצטייד גם בכיסוי. בין אם מדובר על כיסוי חכם לאייפד או על כיסוי לאייפד ללא תכונות מתקדמות, הדבר החשוב ביותר הוא לספק למכשיר הגנה כאשר אינו בשימוש.

הסכנות האורבות לאייפד

כל עוד האייפד החדש נמצא בין אצבעותיכם, ניתן לומר שהוא מוגן יחסית. העניינים מתחילים להסתבך כאשר הוא נמצא מחוץ להישג ידכם. אייפד הוא מוצר יקר ולכן הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שכוס שנשפכה כבדרך אגב תוביל להרס המוחלט שלו. ילדים קטנים נמשכים כמו למגנט לכל ציוד טכנולוגי בדגש למחשבי לוח וידיהם הקטנטנות והחמודות עלולות להביא לקיצו של המכשיר. הדבר נכון גם לגבי חיות מחמד. האם הייתם שמחים לו החתול המתוק שלכם היה משאיר לכם מזכרת בדמות שריטה ארוכה על מסך המגע? ובכן, התשובה היא ככל הנראה לא.

אי לכך, הצעד הראשון שיש לעשות לאחר רכישת האייפד החדש הוא לרכוש כיסוי לאייפד 5. והצעד הראשון בדרך לרכישת הכיסוי הוא לגלוש לאתר החדש של phonecover. באתר תחשפו למגוון מסנוור של כיסויים לאייפד החדש ולדגמים נוספים, במחירים הנמוכים והמשתלמים ביותר בישראל.

למה חשוב לשים לב?

הדור השני, השלישי והרביעי של האייפד זכו לעיצוב זהה לחלוטין. עם זאת, הדבר לא נכון לגבי הדור החמישי שהעיצוב שלו שונה מאוד מהדורות הקודמים. אי לכך, לפני שרוכשים כיסוי לאייפד החדש, חשוב מאוד לשים לב למידת ההתאמה של הכיסוי למכשיר שברשותכם. נכון, ישנם כיסוים שמתאימים למספר דגמים, אבל ישנם כאלו בהם ההתאמה חלקית ביותר וישנם כאלו שמתאימים אך ורק לדגם ספציפי אחד. שימו לב לפני מעמד הרכישה האם הכיסוי מתאים לאייפד שברשותכם כדי שלא תתקעו עם כיסוי לא מתאים, למרות שתמיד ישנו מישהו שישמח לכיסוי חדש...

היתרונות של כיסוי לאייפד החדש

מעבר לכך שהכיסוי לאייפד 10.2 החדש מתכתב עם הקו העיצובי שמאפיין את המכשיר החכם הזה, הכיסוי החדש אינו מספק הגנה ותו לא. הכיסוי לאייפד החדש מהווה למעשה תוספת למכשיר. בעזרת כיסוי חכם ניתן לשמור את המכשיר במצב שינה כל עוד הוא לא בשימוש וכשהוא מכוסה ולפתוח אותו במחי הסרת הכיסוי. הכיסוי מאפשר למצב את המכשיר במצב הקלדה או קריאה או במצב של צפייה בסרטים בהתאם לצרכים שלכם באופן הפשוט והנוח ביותר לתפעול. נראה כי בעתיד לא ניתן יהיה לדמיין את האייפד ללא הכיסוי החכם שלו, אבל עד אז תצטרכו לרכוש אותם בנפרד